Espoo, 27.6.2011 - Kennelliitto muistuttaa

Yleistä keskustelua näyttelyistä, kimppakyyti kyselyt jne.

Re: Espoo, 27.6.2011 - Kennelliitto muistuttaa

ViestiKirjoittaja seon » 12.07.2011 21:46

Meile tämä asia selvisi kun Shinon saama CACIB viime vuoden kesäkuussa Ozolniekissa/Latviassa vahvistetiin Damille (joka sai varaCACIB). Latviasta tuli vastaus että CACIB siirtyi seuravalle koska Shino on appendixissa eikä studbookissa Suomessa. Sama kävi viime heinäkuun vuoden Oulussa saadun CACIBin kanssa; Shino on syntynyt 2008. Kesäkuun alkupuolella kävin aika kiivaan keskustelun puhelimessa Kennelliiton toimitusjohtajan kanssa (Pekka Ala-Jaakkola ??) sekä Ritva Herralan kanssa joka vastaa rekisteröinneistä. Jätin Herralalle kirjallisen selvityspyynnön kesäkuun alussa Japanin tuontikoirien rekisteröinnistä ja yleensä shibojen rekisteröinneistä.
seon

Käyttäjän koko nimi: Serban Ursachi

ViestiKirjoittaja siimis » 14.07.2011 23:01

Hyvä Serban! Pitää pistää ilmeisesti iso haloo päälle.

Selvitteleeköhän ne nyt sitä asiaa edelleen siellä, kun mun pentujen rekisteripapereista ei ole kuulunut yhtään mitään sitten 22.6. - silloin lupasivat pikaisesti selvittää asian. Kohta kuukausi kulunut, se siitä pikaisesta!
Katri & Hana, Yume, Taki, Pippa, Into-innokas, Susu ja muistoissa Maija & Sumi
siimis
Ylläpitäjä

Käyttäjän koko nimi: Katri Marttila

ViestiKirjoittaja Elina » 15.07.2011 08:56

En yhtään ihmettele jos siellä kestää. Mulla aikanaan kesti kaks viikkoa saada pelkkä vastaus sähköpostiin. Silloinkin oli kyse pelkästä kennelnimestä. Nyt kun taisi olla heidän kannaltaan hieman kiusallinenkin selvityspyyntö, niin voipi kestää...

Mutta hyvä kun pyyntö on jätetty! Saavat huomata, että tätä ei purematta niellä.
Natural Yo-Tai-Mi "Sada" & Jidai No Fuyu No Ouji Go "Noctis"
Elina
Ylläpitäjä

Käyttäjän koko nimi: Elina Kortema

ViestiKirjoittaja Riitta » 15.07.2011 09:18

Kyllä on laitettu pyöriä pyörimään täälläkin. Kirjoitin itse FCI:lle. Asiasta vastaava on lomalla, mutta lupasivat palata kun hän saapuu. Birgit Hillerby on myös asian kimpussa ja lupasi värvätä muitakin ruotsalaisia kasvattajia, kun tapaa heitä erkkarissa. Joten, pommittakaa kaikki kynnelle kykenevät Kennelliittoa, jotta saadaan tuo typerä ER-rekkari pois meidän nippo-koirista.
Kennel Headstyle
Riitta, Tamiko, Koru, Aisite, Nippo, Fuku ja Taki
Käyttäjän avatar
Riitta

Käyttäjän koko nimi: Riitta Lehto

ViestiKirjoittaja Tamiska » 17.07.2011 17:59

Apua, olen ihan pihalla mitä tämä kennelliiton toiminta nyt on. Minun Tami on syntynyt 2008 ja ER-rekkarissa ja vielä keväällä CACIB-merkintä näkyi, mutta nyt se on kadonnut :/ pystyykö siihen nyt mitenkään vaikutamaan tai saamaan takas??

S-K
Tamiska

Käyttäjän koko nimi: Sanna-Kaisa Kaski

ViestiKirjoittaja Hanna » 17.07.2011 18:34

Ei sitä takaisin saa enää ja jatkossa vaikka näyttelystä sen CACIBin saisit niin kennelliitto siirtää sen automaattisesti. ER-koirien ei siis kannata enää KV näyttelyissä käydä, periaatteessa :/
Hanna ja Hemi (FI, SI, EE MVA Natural Kurosawa)
Hanna

Käyttäjän koko nimi: Hanna Parmala

ViestiKirjoittaja seon » 18.07.2011 18:33

Ritva Herrala lähti lomalle heti Juhanuksen jälkeen. Minun osaltani vien asia ihan loppuun asti kun Herrala tulee lomalta. Minusta ei pääse eroon niin helposti.
seon

Käyttäjän koko nimi: Serban Ursachi

ViestiKirjoittaja siimis » 20.07.2011 17:44

Ritva Herralalta sain viestiä itsekin;
"olen lomalla ja palaan 4.8. Selvitystyö on aloitettu ennen lomani alkua ja se tulee jatkumaan heti kun palaan lomilta.
Kaikki rekisteröinnit joissa on Nippoja sukutauluissa tarkistetaan ja käsitellään. Mikä päätös tullaan niiden suhteen tullaan tekemään en pysty tällä hetkellä vastaamaan.
Asia etenee."

Eli jahas jahas?! Meinaako ne takautuvasti muuttaa FI-rekisteröidytkin ER-rekkariin, jos niitä nippo-koiria löytyy sukutaulusta?

Ilmeisesti aika kuhina siellä käy, kun ihan lomaltakin vastataan sähköpostiin ;)
Katri & Hana, Yume, Taki, Pippa, Into-innokas, Susu ja muistoissa Maija & Sumi
siimis
Ylläpitäjä

Käyttäjän koko nimi: Katri Marttila

ViestiKirjoittaja Elina » 22.07.2011 10:14

siimis kirjoitti:Eli jahas jahas?! Meinaako ne takautuvasti muuttaa FI-rekisteröidytkin ER-rekkariin, jos niitä nippo-koiria löytyy sukutaulusta?

Jos tuon tekevät, niin sit kyllä valitan jonnekin. Mun mielestä jo tarpeeks törkeää poistaa aiemmin saatuja Cacibeja.

Mitäs jos kaikki vaan erotaan kennelliitosta ja FCI:stä ja liitytään NIPPOon? :twisted:
Natural Yo-Tai-Mi "Sada" & Jidai No Fuyu No Ouji Go "Noctis"
Elina
Ylläpitäjä

Käyttäjän koko nimi: Elina Kortema

ViestiKirjoittaja Carpo » 10.08.2011 12:50

yksinkertasuus taas huipussaan mutta katsotaan.. :oops:
siis yksinkertaisesti jos käyn er.rekkasissa olevan koiran kanssa kv näytelyssä ja se sais cacibin mutta ei siis kennelliiton mukaan saakkaan ja se menee toiselle?
mikäs vitun järki nyt tässä on.... :?:
Laura Oinas, Capo & Nana (Kukanoksan Jinsoku-Kurotora & Nanami Go Shun'you Kensha)
Käyttäjän avatar
Carpo

Käyttäjän koko nimi: Laura Oinas

EdellinenSeuraava

Paluu Näyttelyt & Match Show't