Jyväskylän koiranäyttely

Yleistä keskustelua näyttelyistä, kimppakyyti kyselyt jne.

Jyväskylän koiranäyttely

ViestiKirjoittaja Sarii » 08.11.2011 10:07

Hei, olisin tulossa katselemaan shiboja Jyväskylän koiranäyttelyyn sillä silmällä ;) . Onko täällä ketään, joka on tulossa oman koiransa kanssa paikalle? Olisi kiva päästä vaihtamaan pari sanaa ja vähän rapsuttamaan koiraakin. Oma shiba on nyt etsinnässä työnalla.

Lauantaina näyttää olevan paikalla 8 shibaa, sunnuntaina 6. En ole varma kumpanako päivänä olen paikalla, kun osuu yövuorojen aikaan, mutta varmasti tulen kuitenkin käymään.
Yamazakura's Mansikka <3 26.11.2011
Sarii

Käyttäjän koko nimi: Sari Ikävalko

Re: Jyväskylän koiranäyttely

ViestiKirjoittaja MPu » 09.11.2011 01:23

Hei, minä olen lauantaina paikalla Harumin (B/T narttu, jonka rekisteriin merkitty nimi on Ura No Namihime Go Asahi Keisukesou) kanssa. Tule ihmeessä rapsuttamaan neitoa ja juttelemaan kanssani. Näyttelytilanne ei välttämättä ole se paras mahdollinen rotuun tutustumisen kannalta (kaikkein hienointa olisi, jos pääsisit joskus tutustumaan kippuraan sen "vapaa-ajalla") mutta mielellään kerron mitä osaan. Ja Harumi myös :D (Tunnistamisen helpottamiseksi http://inaridou.blogspot.com/2011_06_01_archive.html)
Marjo + Perheeseen kuuluvat kippurat: "Inari" - EST FIN MVA Jusei No Takayuu av Enerhaugen, "Harumi" EST Ura No Namihime Go Asahi Keisukesou sekä "Seita" - AKC CH, VDH Junior Europasieger 2012, Dragon House Invictus
MPu

Käyttäjän koko nimi: Marjo Puranen

ViestiKirjoittaja Sarii » 09.11.2011 09:12

Kiva juttu, mä yritän olla lauantaina paikalla, kun on enemmän koiriakin. Tosi harmillisesti osui yövuorot siihen pe-ma välille. Mutta eiköhän tässä ole riittävä syy pysyä hereillä :D Ja näillä näkymin tapaisin toisenkin shiba-ihmisen siellä ;)
Sarii

ViestiKirjoittaja Sarii » 20.11.2011 09:30

Kävin ja rakastuin rotuun entistä enemmän. Nyt tuskaista odottelun odottelua, että oma shiba vauva syntyy. Valitettavasti yövuorojen vuoksi en voinut jäädä pidemmäksi aikaa, vain osan shiboista näin. Ilmeisesti tuomari oli melkoisen hidas... Mutta sain myös keskusteltua rodusta lisää, joten kokemus oli hyvä.
Sarii

ViestiKirjoittaja Tia Järvinen » 20.11.2011 15:13

Kiva kuulla Sari, että pääsit tutustumaan uusiin shiboihin! :) Ja, että kokemus oli positiivinen. Onnea etsintään ja odotteluun!
Tia + Haiku (Yukiguni No Fuyuyama Go), Keira (Hillsdale Black Pearl) ja sijoituksessa Joiku (Runokuono Ayane)
Tia Järvinen

Käyttäjän koko nimi: Tia Järvinen

Paluu Näyttelyt & Match Show't